Contact

Heb je een vraag of een opmerking? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken of stuur een mail naar support@wabon.nl.

Gegevens

Veelgestelde vragen

    Is er een niet goed, geld terug garantie?

    Ja, je hebt de eerste 14 dagen een niet goed, geld terug dagen garantie op je aankoop. Je kunt het dus zonder risico uitproberen om te zien of Wabon bij je past.

    Kan ik mijn abonnement later wijzigen?

    Ja, wanneer je bijvoorbeeld start met een maandabonnement dan kun je dit wanneer je wilt omzetten naar een jaarabonnement.

    Wat is de duur van de overeenkomst?

    Zolang als het abonnement wat je kiest. Een maandabonnement is bijvoorbeeld per maand opzegbaar. Abonnementen worden zonder opzegging automatisch verlengd en zijn prijsvast (geen verhogingen dus).

    Kan ik mijn eigen domeinnaam gebruiken?

    Ja, je kunt jouw domeinnaam registreren waar je maar wilt. Zodra je klaar bent om live te gaan met je Wabon site dan sturen wij je DNS instructies om je domeinnaam door te verwijzen naar onze server. Je hoeft deze dus niet te verhuizen.

    Wat gebeurt er als ik stop?

    Stoppen? Als het goed is levert je Wabon website elke maand meer op dan het kost. Mocht je toch willen stoppen dan betreuren we dat en halen we je website offline.

    Kan ik mijn huidige website importeren?

    Nee, op dit moment nog niet. Maar op de achtergrond werken wij hard aan een import functie die dit mogelijk moet maken.

Heb je een andere vraag? Gebruik dan ons contactformulier.